CONTACT
Splaiul Independentei, 319, Sema Parc Business Center, Sector 6
+40 21 33 63 368
office@infrasoft.ro
DESPRE INFRASOFT
Infrasoft este o companie românească cu capital privat 100%, lider în România în domeniul soluţiilor de stocare, de arhivare şi management (date şi documente), având mai mult de 10 de ani de experienţă pe piaţa românească. Aplicaţiile de management al documentelor acoperă necesităţile legate de întregul ciclu de viaţă al unui document – din momentul în care este generat, până la stocarea şi arhivarea acestuia incluzând: servicii de gestionare a producţiei, management, arhivare, Cloud şi Centru de Date, soluţii de infrastructură IT şi soluţii de business.
SERVICII SOFTWARE
Outsourcing
Infrasoft pune la dispozite echipe profesioniste de programatori cu experienta pentru a executa cele mai provocatoare si complexe proiecte. Infrasoft acopera toate aspectele legate de ciclu de dezvoltare al produsului inclusiv RD, prototipuri, dezvoltarea, testarea, intretinerea si suportul.
In-House Support
Nimic nu este mai important decat sa iti protejezi investitiile tehnologice facute pentru afacerea dumneavoastra. Infrasoft ofera servicii de suport si intretinere tehnica non-stop pentru a asigura succesul dumneavoastra.
Soluții personalizate
In functie de industria sau aria de aplicare, ne adaptam solutiile si produsele software pentru a interactiona cu mai multe platforme, dispozitive sau baze de date. Produsele pe care lucram acopera o gama variata de arii, de la complianta si securitate pana la aplicatii care acopera vesiunile mobile.
Cost eficient
Infrasoft depune eforturi pentru a furniza solutii de calitate, livrate la timp si cu costuri eficiente pentru toti clientii sai. Solutiile oferite sunt dezvoltate si particularizate de profesionisti folosind cunostiinte si tehnologii de ultima ora.
Soluţie completă de Management al Documentelor
Creşteţi productivitatea organizaţiei dumneavoastră în timpul lucrului cu documentele, textele şi fişierele. Eliminaţi timpul necesar regăsirii modelelor / template-urilor de documente, căutării documentelor aferente clienţilor şi furnizorilor (contracte, facturi, acte adiţionale, procese verbale, acorduri s.a.m.d.) sau a documentelor interne (adeverinţe, cereri, etc). Eliminaţi timpul necesar cu reconstituirea documentelor pierdute.
Monitorizare Flotă
Inthinc este lider în îmbunătăţirea siguranţei şi comportamentului şoferilor în trafic datorită focusului orientat spre şofer. Comportamentul şoferului în trafic este cauza a 90% din totalul accidentelor şi în timp ce multe soluţii disponibile abordează securitatea prin regulamente şi măsuri reactive. Inthinc este singura soluţie proactivă prin îndrumarea verbală a şoferului în timp real în interiorul vehiculului.