Syswin Solutions SRL

BROSURI

CONTACT

Strada Biharia, nr. 26, etaj 3, Sector 1

+40 0314 251 298

office@syswin.ro

DESPRE SYSWIN

SYSWIN oferă soluții performante M2M pentru a răspunde cerințelor de conectare de care companiile au nevoie în domenii precum: comerț, gambling, contorizare a fluxului de informații sau urmărire. Comunicația M2M permite dispozitivelor din cadrul unei rețele să facă schimb de informații și să efectueze acțiuni automatizate.
Folosind comunicarea M2M, dispozitivele transmit și primesc date și solicitări între ele, dar și către sistemul de management central într-o manieră autonomă și, de multe ori, în timp real, deschizând o nouă lume a oportunităților pentru eficiența și agilitatea unei afaceri.

Soluții M2M

SmartCount

SmartCount oferă control și transparență totală operatorilor sălilor de joc de tip Slot Machine. Acesta este conceput pentru ca echipele de management și operațiuni să analizeze și să folosească datele complexe acumulate, bazându-se pe informații care se transmit în timp real.

SmartCount este un modul fundamental al sistemului de administrare a sloturilor. Funcția sa primară este de a gestiona informațiile financiare, de a acumula date importante de la sloturi și de a le transmite rapid către echipa de management. Acest proces este realizat prin conectarea fizică a sloturilor la un server sau o mașină virtuală pentru a extrage informațiile din sloturi și a le trimite către baza de date a serverului pentru a fi procesate. Un mic dispozitiv de comunicație este plasat în interiorul slotului, conectat la placa de bază. Dispozitivul colectează și transmite informațiile prin Ethernet, WIFi sau o rețea GPRS către baza de date.

TRĂSĂTURI

  • Conectează sloturile de la toți producătorii principali;
  • Centralizează și afișează informațiile în timp real;
  • Multi-denominare și multi-game;
  • Instalare rapidă, conexiune facilă;
  • Stabil și sigur;
  • Configurare unică;
  • Monitorizarea evenimentelor și alertare în timp real;
  • Control complet asupra accesului la sloturi.

TRĂSĂTURI CHEIE

  1. Interfață prietenoasă pentru utilizatori și adaptabilă la mai multe dispozitive mobile.
  2. Acces rapid către toate dispozitivele și aplicațiile monitorizate prin comunicare serială (SAS).
  3. Rapoarte personalizate care pot fi exportate în format XLS, indiferent de tipul informației (IN, OUT, BET, WIN, GAME, etc.).
  4. Alerte programabile și rapoarte privind stabilirea unor termene limită pentru valabilitatea licenței și a activităților metrologice.
  5. Modulul este adaptat pentru majoritatea producătorilor de jocuri, inclusiv Novomativ, IGT, EGT, Casino Technology, Atronic, Merkur Gaming, Alpha Street.
  6. Înregistrări automate ale contoarelor electronice și mecanice.
  7. Istoric financiar generat de contoare electronice și mecanice pentru fiecare slot
  8. Drept de acces în funcție de rol.
  9. Alertă prin SMS/e-mail.
  10. Statistici detaliate, chiar și multi-site
  11. Multilingv.

BENEFICII

  • Monitorizarea sloturilor în timp real;
  • Alerte automate în cazul unor defecțiuni;
  • Review-uri online privind statusul sloturilor;
  • Comenzi de la distanță.

SmartCard

Modulul SmartCard Player Tracking este un sistem pentru premierea jucătorilor fideli. Aceștia pot acumula puncte prin introducerea cardurilor de loialitate în sloturi în timpul jocurilor. Punctele sunt transferate în conturile jucătorilor conform unor criterii specifice și pot fi transformate în bunuri, servicii sau bani. Jucătorii VIP pot primi privilegii adiționale, conform programului de loialitate.

Un puternic instrument de marketing este disponibil pentru analiza jucătorilor individuali și a grupurilor și monitorizarea activității, permițând operatorilor de cazinouri să știe cu exactitate valoarea jucătorilor.

TRĂSĂTURI

  • Prezentare generală rapidă a activității și valorii fiecărui jucător;
  • Gamă variată a recompenselor;
  • Optimizarea activităților de marketing și eficientizarea controlului costurilor;
  • Instalare ușoară a cititoarelor de carduri pe orice slot;
  • Raportare exhaustivă și predicții privind cheltuielile jucătorului;
  • Abilitatea de a segmenta jucătorii pe baza unor criterii variate.

CARACTERISTICI CHEIE

  • Colectează informații complexe și le folosește pentru a crea raporturi personalizate;
  • Permite recunoașterea rapidă a jucătorilor în casinouri;
  • Informații în timp real despre activitatea jucătorilor;
  • Permite selectarea opțională a recompenselor pe baza punctelor de răscumpărare la self service infotouch;
  • Bazat pe technologia CIP (permite folosirea codului PIN).

BENEFICII

  • Acces precis și rapid la informații privind profilurile și cheltuielile jucătorilor;
  • Alerte automate atunci când un jucător pasionat este prezent în cazino;
  • Identificarea rapidă și exactă a celor mai buni jucătorilor pentru a le asigura creșterea constantă;
  • Crearea automată a unor programe specifice și de loialitate, precum Happy Hours;
  • Creșterea profitabilității prin fidelizarea mai multor jucători;
  • Avantaj competitiv.

SmartJack

Cu SmartJack poți transforma zona sloturilor într-una mult mai atractivă prin optimizarea și controlarea nivelurilor Jackpot, indiferent că vorbim de întreaga zonă sau anumite părți ale acesteia. Decizia îți aparține în totalitate.

Opțiunea Mystery Jackpot ajută la crearea și afișarea simultană a 6 niveluri diferite Jackpot și 2 programe Happy Hour. Se pot combina oricare dintre aceste Jackpot-uri cu teme video animate HD 1080 și semne Jackpot. Totodată, există opțiunea de a conecta sute de sloturi (prin intermediul Ethernet, WIFI sau a rețelei GPRS) pentru premii Jackpot mai mari și o frecvență de câștig superioară.

TRĂSĂTURI

  • Simulatorul de configurare Jackpot și predicțiile în timp real sunt bazate pe istoricul câștigurilor recente;
  • Setări de creștere vizibile și ascunse ale Jackpot-ului;
  • Valorile și frecvența de succes;
  • Cel puțin 6 niveluri Jackpot;
  • Configurare locală sau externă;
  • Teme video atractive (HD 1080);
  • Publicitate și mesagerie integrată de cazino;
  • Raport preț-performanță excelent;
  • Semne Jackpot personalizate;
  • Complet integrat cu SmartCount și SmartCard.

CARACTERISTICI CHEIE

Jackpot-urile SmartJack Mystery sunt aleatorii, însă poți configura cu ușurință parametrii de câștig și factorii declanșatori:

  1. Câștig bazat pe valoare (Jackpot-ul poate fi câștigat în cadrul anumitor valori minime și maxime prestabilite).
  2. Câștig bazat pe participarea jucătorului (Jackpot-ul poate fi câștigat doar de jucătorii care au un anumit nivel al participării – de exemplu, >50%)
  3. Câștig bazat pe valoarea totală mizelor (Jackpot-ul poate fi câștigat doar de jucătorii care au un anumit nivel al mizelor).

Jackpot-ul SmartJack Mystery poate fi folosit pentru diferite tipuri de sloturi, separat de producătorul, tipul, tabelul de plată, denumirea sau locația etajului cu sloturi.

SmartTrack

SmartTrack este o soluție de urmărire a activelor proiectată ca un sistem software-hardware de afaceri integrat care identifică, monitorizează, localizează și gestionează într-o manieră sigură orice tipuri de bunuri, active, articole, echipamente, recipiente, vehicule sau persoane, folosind sistemele RFID, LoRa și/sau GPS pentru a asigura urmărirea completă (end-to-end) și vizibilitatea persoanei sau obiectului vizat.

Soluția poate fi adaptată cu ușurință unei game largi de activități de urmărire din mai multe industrii, precum: transport și gestionare parc auto, servicii de închirieri auto, utilități publice, telecomunicații, construcții, livrare, petrol, gaz și minerit, întreținere a echipajelor grele, protecție a copiilor, îngrijire a bătrânilor, urmărire a animalelor de companie și multe altele.

Echipa Syswin acoperă toate aspectele legate de controlul și urmărirea în timp real online, offline și semi-offline, cu următoarele diferențe specifice între tehnologii:

  • Prin intemediul geolocalizării online în timp real, dispozitivele primesc coordonate de la satelit și transmit constant prin releu informația către server. Senzorii de urmărire folosesc tehnologia GPRS/EDGE/3G pentru acest proces.
  • Urmărirea online este folosită în operații care necesită geolocalizarea permanentă a serviciilor, precum sistemele logistice, trafice sau de management al flotelor. Însă, costurile asociate folosirii continue a tehnologiilor GPRS/EDGE/3G și a activității intense a serverului sunt mai mari.
  • Geolocalizarea offline constă în primirea locației curente a unui obiect prin satelit și înregistrarea unor date variate precum poziția, timpul, viteza, etc. în memoria de stocare a dispozitivului de urmărire. Sistemul nu este conectat la o rețea, așadar utilizatorul va trebui să verifice datele înregistrate după finalizarea activității.
  • Urmărirea semi-offline implică recepționarea locației în timp real prin satelit și trimiterea acesteia către utilizator atunci când este solicitată. Informațiile pot fi trimise prin GPRS/EDGE/3G sau SMS.

TRĂSĂTURI

  • Vizibilitate sporită a activelor: cartografierea și gestionarea pe ecran a activelor distribuite este ușor de realizat, cu vedere în timp real asupra mișcării obiectului
  • Urmărire în timp real: folosind combinația de tehnologii dedicate LoRa, GPS și RFID, clienții pot localiza activele mai precis și mai rapid
  • Raportarea periodică a datelor: efectuată prin intermediul rețelei de telefonie mobilă GSM/GPRS către un server dedicat

CARACTERISTICI CHEIE

  • Personalizarea obiectelor de configurare: sistemul permite crearea unor reguli de urmărire personalizate pentru grupe particulare de obiecte
  • Geo-fencing: Sistemul sprijină crearea unor limite și zone de siguranță definite de utilizator în interiorul cărora activele urmărite pot doar să intre sau să iasă
  • Alerte de sistem: Dacă activele monitorizate depășesc limitele geografice impuse, sistemul declanșează diverse alerte și trimite notificări prin SMS sau e-mail
  • Urmărirea activelor fixe: Grila de date este proiectată pentru a fi extrem de folositoare în managementul activelor. Utilizatorii pot redenumi cu ușurință câmpurile de date și coloanele pentru ca echipele să poată parcuge informația rapid și eficient
  • Raportare avansată: Utilizatorii pot compila diverse rapoarte de urmărire a activelor, fiind capabilă sortarea și filtrarea cu ușurință a datelor. Aceștia pot printa, exporta către MS Excel și trimite rapoarte pe e-mail direct din sistem

BENEFICII

  • Controlul și monitorizarea de la distanță: sistemul reduce costurile echipamentului, îmbunătățește planificarea activităților de întreținere, limitează liabilitățile și previne eșecurile operaționale
  • Optimizarea continuă a lanțurilor de aprovizionare: Prin creșterea acurateții informațiilor, sistemul taie din costuri prin reducerea inventarelor, a perioadei de grație și a costurilor directe de transport a bunurilor
  • Creșterea siguranței și a securității pentru prevenirea furturilor: prin monitorizarea constantă a locațiilor și activelor, sistemul oferă securitate sporită pentru protecția sarcinilor cu valoare ridicată, îmbunătățind detectarea amenințărilor malware și recuperarea activelor furate.

SmartVending

SmartVending este o soluție compactă pentru afacerile de tip vending și managementul complet al automatelor, sistemelor de plată, bunurilor, pieselor de schimb și ale activităților de întreținere.

Software-ul generează rapoarte detaliate privind vânzările, veniturile și rentabilitatea.

TRĂSĂTURI

Datele trimise de la automate pot fi preluate folosind: un PDA/Smartphone (cu software V-Mobile instalat), sistemele Audit Card Vending (funcționează prin intermediul sistemului de plată SuperNova) sau sistemul Vending Reader – un sistem universal de audit offline.

Sistemul suportă toate tipurile de automate și oferă o soluție pentru identificarea precisă a fiecărei mașinării prin intermediul tag-urilor.

CARACTERISTICI

  1. Susține toate tipurile de plăți între operator și client, inclusiv plata prin SMS.
  2. Oferă scenarii de simulare pentru a determina profitabilitatea automatelor în locațiile noi.
  3. Oferă clientului și clienților acestora opțiunea de a urmări cât au cheltuit online.
  4. Sistemul include o funcție de atenționare automată prin SMS pentru a remedia rapid defecțiunile raportate de consumatori.

BENEFICII

  1. Structura piramidală implică un mod de funcționare multi-operațional (Super User, User Operator și Internal User) pentru orice tip de activitate. În funcție de statusul său, fiecare utilizator are un input specific cu privilegii de vizualizare și editare a datelor strict limitate ariei sale de interes
  2. Interfață adaptabilă la orice dispozitiv mobil care conține Windows Mobile 5
  3. Meniuri intuitive și acces facil la funcțiile aplicației
  4. Control complet asupra activităților angajaților (angajați temporari, tehnicieni și agenți de vânzări) și a flotei
  5. Raporturi cuprinzătoare privind rentabilitatea fiecărui automat, stocul necesar în comerț, stocul livrat, colecțiile, sistemele de plată, selecțiile vândute, etc.
  6. Alerte programabile pentru operațiile de întreținere ale mașinilor

MediaBox

MediaBox este un sistem de audit și afișare a conținutului media care editează și controlează de la distanță anunțurile video și mesajele care se rulează pe ecranele automatelor/mașinilor, pe cele stradale sau pe ecranele plasate în sectorul retail/magazine/centre comerciale.

mediabox

MediaBox este o soluție completă care include suport hardware (modul media) și software. Pachetul MediaBox conține următoarele componente: MediaBox (modul media), cablu HDMI-DVI și o sursă de alimentare de 5V/2A. MediaBox este un dispozitiv compact care poate fi conectat la orice tip de display datorită dimensiunilor sale foarte mici: 9 cm lungime x 6 cm grosime x 2,5 cm înălțime.

Software-ul de management este intuitiv și ușor de folosit, fiind conceput să administreze unitățile hardware cu mare precizie.

CUM FUNCȚIONEAZĂ

Fiecare display conține un mic modul media care administrează toate detaliile prezente. Conexiunea este realizată printr-un cablu HDMI sau HDMI-DVI și conexiunea la internet este făcută prin intermediul Ethernet sau a unui modem USB . MediaBox conține un mini PC cu procesor Quad Core capabil să ruleze anunțuri HD complete (1GHz, 2GB de RAM și 32GB pentru memorie stocare anunțuri).

BENEFICII

  • Interfață intuitivă și ușor de folosit;
  • Acces administrare online;
  • Modul de operare pentru mai mulți utilizatori: diverse conturi de acces pentru proprietari locații/proprietari flote auto/furnizori anunțuri;
  • Editare și control de la distanță în timp real a anunțurilor video și a mesajelor care sunt afișate pe display-uri;
  • Anunțuri personalizate: sistemul recunoaște clientul și configurează automat anunțurile pentru a fi afișate pe ecran;
  • Abilitatea de a fi afiliat cu alte servere pentru a atrage mai mulți provideri de anunțuri;
  • Centralizarea și programarea anunțurilor;
  • Playlist-uri personalizate;
  • Alerte programate/predefinite și rapoarte;
  • Rapoarte complexe la cerere în care se regăsesc numărul utilizatorilor și al vizitatorilor.

CARACTERISTICI

  • Monitorizarea anunțurilor pe oră/provider/echipament;
  • Inventar dispozitive media, în funcție de echipamentul la care sunt conectate;
  • Management anunțuri MediaBox;
  • Playlist programat (oră/dată/eveniment) pe unul sau mai multe dispozitive MediaBox;
  • Alerte: playlist-uri expirate, ultima dată/oră de comunicare, semnal pierdut, comenzi eșuate, locuri disponibile de depozitare;
  • Compatibil cu orice tip de fișier;
  • Istoric detaliat al comenzilor pentru fiecare dispozitiv;
  • Trimitere playlist către un server partener;
  • Catalog pentru providerii media;
  • Notificări e-mail/SMS;
  • Suport multilingv.